Author Topic: OFFTOPIC: PArece que hay extraterrestres (No es coña!!!)  (Read 2253 times)

Offline mentalthink

• Prof. Inline
  • Integrated Brain
    • View Profile
Bueno me han pasado esté enlace de youtube, pero para mí lo curioso es que mi hermano me comento esto hace alrededor de 1 año, que el gobierno de USA diría algo al respecto.
He mirado la articulación labial y el auduio y no parece que sea mentira, a parte por el mero hecho de no mostrar ni imagenes ni infografias ni nada, le dá aún más veraciadad.

ENLACE:

Y me pregunto... si es verdad, o si es mentira, porque lo dicen ahora?¿...

Offline erico

• Community Developer
  • Prof. Inline
    • View Profile
    • Portfolio
Great tube,

I have seen a few flying discs here in brasil back in 86. (sao jose dos campos)
It was quite nice, I had a small telescope (from the harley comet era few years before), so I could see them in more details.
Not that I was in a hurry, the UFOs stood flying for a few days, the best one was mai 19.

Quite weird stuff.

Offline mentalthink

• Prof. Inline
  • Integrated Brain
    • View Profile
HI erico, yes some people don´t believe about this fact, but it´s the pure reallity.

Offline blackway

• Mr. Polyvector
    • View Profile
Eso no es del Disclosure Project???  http://www.youtube.com/watch?v=SGUIuaHdZsE
Es viejo, del año 2001 (tiene 10 años ya)!
Como algún poster que habrán visto en alguna serie :)  "Quiero creer"....  pero me cuesta..... Nunca hay una prueba fehaciente.....  Es posible que no estemos sólos....pero hay mucha gente que miente sobre el tema.... (57 razas diferentes de extraterrestres y no hay una que decide mostrarse?)
Saludosss

Offline erico

• Community Developer
  • Prof. Inline
    • View Profile
    • Portfolio
HI erico, yes some people don´t believe about this fact, but it´s the pure reallity.

Yep, I have seen a few, and they are too peculiar to be mistaken for something else, whatever else.
It even went on TV at the time.

It is really strange that with so many cameras available worldwide no one has better midia.
I only seldom see ufo images on the media closer to the ones I saw.

Human in general are so selfish during these era that people don´t actually bother with it.